Új élet Tenerifén-Life Tenerife

Új élet Tenerifén-Life Tenerife

Casa nueva vida -avagy beköltöztünk végre :-)

2022. október 06. - Tenedi

No sziasztok! Tudom tudom rég hallottatok felőlem. Ezer dolgunk és stresszelnivalónk akadt, ezért nem volt már energiám sajnos ecsetelni a történéseket. De most itt vagyok. 

ÉÉÉssss dobpergéééés ....ennek is eljött az ideje. Megvan az otthonunk. 

A múlt hét a kiválasztott Drágaszágunk -szó szerint :-)- ügyeinek fényében zajlott. Először előleggel lefoglalóztuk, miután eldőlt ő a befutó. Az eladónk -Fabricio-rettentő kedves és segitőkész volt egész idő alatt, bár mondhatjátok ez az érdeke. Ezt cáfolandó elmondom, hogy eljött velünk az irodába hogy segitse az átiratást, pedig ez nem lett volna dolga. A másik lakóautó kereskedőkkel ellentétben vette a fáradtságot, és centiről centire megmutogatott mindent és elmagyarázta mi hogy működik. Kétszer is. Úgyhogy le a kalappal előtte. A vásárlást megelőző hetekben is türelmesen válaszolgatott massangeren feltett kérdéseimre. Félig angolul, félig kézzel lábbal, de megértettük egymást. Szinte naponta lent voltunk Candellariában, -ehhez megint autót kellett bérelni- és nézegettük, barátkoztunk vele. A foglaló átutalása után ismét izgalmakkal teli napok jöttek mert a pénz 2 nap után érkezett meg hozzá. Mikor megkapta elkezdte megirni az adás vételi szerződést, és pénteken már mentünk is elintézni az átirással együtt. Apa eddigre elintézte hogy gyorsutalással átmenjen a vételár, igy a miatt sem kellett már idegeskedni. Eközben próbáltunk bankszámlát nyitni. Uram online megcsinálta, de még be kellett menni a bankba élesittetni.No ez már nem sikerült, mert csak rezidensek nyithatnak igy számlát. A nem rezidenseknek is lehet ugyan számlájuk, de havi 85 euroba kerül. Úgyhogy ez az út bukta volt. Azért stresszeltünk rajta mert nem volt biztos, hogy a biztositást ki lehet e magyar számláról rendezni. Mint később kiderült igen. No de ez sem ment egyszerűen. Online próbálkoztunk ismét, de itt meg a rendszer nem találta ezt az autótipust. Apánk már túl volt 3 nagy és 2 kisebb infarktuson, hiába nyugtattam. Full lestresszelt. Mondjuk itt már én is. Aztán megkérdezte a tetoválást készitő srácot, aki köztudottan ilyennel is foglalkozik, hogy nem tudna e segiteni. Hát persze hogy tudott:-) hétfőn már el is jött velünk, segitett forditani és intézni a biztositónál. Meg is lett pikk pakk, és hál istennek nem annyi mint ami online kijött, úgyhogy minden jó ha a vége jó... de nincs vége. Hiszen birtokba vehető és útra tehető a "kicsike". Basszus és most esett le hogy igen nekem kell vezetni -tolatni kanyarodni manőverezni- ezt a ba----ott 7 méteres monstrumot. Igaz volt már szerencsém kisteherautóhoz, de szerintem ez hosszabb. Kedden visszavittük a bérautót Puertoba, és buszra pattantunk mondván elhozzuk a Kicsikét. Átszállással pikk pakk ott voltunk, a gyomrom akkora volt mint egy borsószem, a seggembe meg zabszem sem fért volna fel -annyira izgultam. Meg voltam győződve hogy nem fog elférni az úton... Persze buszok is járnak az útvonalon ahol jönnünk kellett, de ez biztos nem fér el. A kiállástól is tartottam, mert egy meredek salakos helyről kellett kiállni. A rükverc ott van ahol az egyes, igy mér meg kell szokni nehogy felcseréljem őket. A nagy tömeg miatt elég lomha, meg kell szokni hogy nem pattan mint az eddigi kisautók. Szép 70-90 es tempóval eltotyogtunk Rambláig, de menet közben még nem hagytak stresszmentesen-a tank vészesen fogyóban volt. Aztán a lámpa is kigyulladt. Akik ismernek tudják, hogy ha fél alatt van a tank akkor én már izgulok hogy kifogy a benzin. Egy kivillanó tanklámpa felér egy szivenszúrással. Hál'Imotepnek elértünk Rambla előtt a kútra, beszuszakoltam a lakót a kútoszlophoz, és jóllakattuk. hHuh hatalmas kő-mit kő-  szikla esett le rólam. Az biztos, hogy meredek részekre nem szeretnék menni vele mert nem tűnik túl combosnak. Jó mondjuk az autópályafelhajtónál szerintem véletlen 3asban próbáltam indulni egyes helyett igy lehet ezért volt lassú:-) De mentségemre első út első ilyen 7 méteres autó. 

Szóval megvan a CASA NUEVA VIDA. Már a tábla helye is megvan, és este be kell tartanom az igéretem miszerint a tenerifei otthonunkban felbontjuk a tenerifei bort és azzal koccintunk. És ez is eljött. Köszönöm az Univerzumnak.

Egy kis ráadás : hétvégén lent voltunk Los Christianosban és még mindig ott vannak a ráják! Úgyhogy a bakancslistáról kipipálva a rájákkal úszás és a rájasimogatás, mert hogy ez is sikerült!!!:-)))Jupppééééé

Puha, selymes vagy inkább bársonyos tapintása van. Imádom. ÉÉÉs hatalmasak. 1-1,5 m átmérőjűek! Fantasztikus élmény és látvány! Végre ezt apa is élvezte már. 

 

2022.10.05.

Túl vagyunk az első éjszakán. Nem mondom hogy kipihent és kisimult vagyok. Éjjel minden apró neszre felriadtam- szerintem nem is aludtam csak csukott szemmel vártam mikor kell kinézni az ablakon és denevérfülekkel sasolni ki az az elvetemült aki be akar jönni. Már láttam lelki szemeim előtt azt a szerencsétlent aki ezzel megpróbálkozik és törött orral és egyéb testrészekkel örül, hogy elkúszhat hason-merthogy ép lába sincs ami vinné. Nem is tudom mi lenne a jobb ha több lakós közt állnánk és el kellene viselni a "szomszédot" vagy igy egyedül de parázva. Az országkat járó lakósok nagyon sok rossz dolgot mesélnek. pl. Altatógázt befújnak és úgy rabolnak ki...Itt a szigeten remélem nincs ilyen elvetemült mert nagyon magas sziklák vannak ahonnan baromi nagyot lehet ám esni...Voltunk kicsit bevásárolni kellett a konyhába fürdőbe egy két apróság ami komfortosabbá teszi a létet. A kocsi nagyon szép állapotban van, javitani csinositani való nincs rajta. A holmik elpakolása már nagyobb fejtörés. Még igy is sok a dolog amit hoztunk, főleg a ruhanemű. Elkezdtem szanálni, már lassan egy ikeás big bagnél tartok és még nincs vége! Borzasztó mi felesleges cuccot felhalmoz az ember magának. Az ágyak kényelmesek, bár apa második reggel már panaszkodott hogy fáj a háta.. Külön alszunk, mert külön ritmusban alszunk el és kelünk. Engem meg baromira idegesit apa motoszkálása amikor én még aludni akarok. Én a fülke felett, az alkovban, apa hátul. Az alkov kicsit alacsonyabb, hátul nagyobb a tér, igy jobb is hogy drága másik felem ott tanyázik. Este a tévét még be be kapcsolom, de próbálok leszokni erről is. Tök jó mert van vagy 30 csatorna és rádió is rajta. A viztankokat valamikor elmegyünk feltölteni és akkor már 100 %-osan tudunk működni. Kiváncsi leszek a tusolóra. A wc szuperül működik, igaz még csak kicsi dologra használtuk. Az ablakokon külön szúnyogháló, sötétitő roló és plusz függöny is őrzi az intimszférát. A tetőablakokon szintén roló és szúnyogháló. A tetőn a napelem kicsit abszurd módon a bal oldalra került, mig a létra a jobbon van, igy a napelem letakaritása pl egy Calima után elég guzmis, de vettünk teleszkópos ablakpucoló micsodát és azzal már meg lehetett oldani. A garázsban az elpakolásra sok tárolóhely van, de a véglges elrendezést a két bicigli bentléte határozza meg majd. Hát mára ennyi. Jövök a továbbiakkal...

A bejegyzés trackback címe:

https://lifetenerife.blog.hu/api/trackback/id/tr6817948052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása