Új élet Tenerifén-Life Tenerife

Új élet Tenerifén-Life Tenerife

Lago Martianez gejzir és első kocogásom

2022. augusztus 17. - Tenedi

2022. 08.17.

 

Ma reggel ismét korán keltem -éjjel esett az eső, plusz az egyik ablakot vagy ajtót alattunk mozgatta a szél...

A kötelező koffein injektálás után művelődtem kicsit az arcoskodó oldalon, aztán úgy határoztam próbára teszem hab testem elmegyek kocogni. Térdvédők fel és Nagyon úgy tettem mint aki tudja mit csinál. 

Megvan az a vers hogy kiülök a dombtetőre onnan nézek szerteszét? No ezt átütemeztem saját tempóba,- kikocogtam a dombtetőre és onnan néztem szerteszét. Láttál már videókon vagy az állatkertben vizilovat egyesből kettesbe kapcsolni.. Azzzaz. igen igen úgy. Hasonló látványt nyújtottam a félhomályban, bár biztam abban hogy tényleg alszik a jónép. A lejtőn lefelé -rendes cipőm még nem lévén- néha majdnem ahátammal töröltem fel a nedves aszfaltot, de sebaj akkor is futást imitálok.  Nem vittem túlzásba kilóim elhagyását, tényleg csak a domb tetejére szuszakoltam fel magam aztán vissza. Elsőre elég volt és büszkén simogattam laposabbnak hitt hurkácskáim. 

Közben lestem a pékautót, hátha összefutunk-érted?! összefutunk. haha. Mert itt is van ám pékáru házhoz szállitás! Reggelente végigjár és a kilincsedre akasztja a megrendelt árut. Imádom.

Aztán a tegnapi nap. 

Felkerestünk Puerto de la Cruzban egy pólónyomással foglalkozó üzletet. Végtelenül kedves és nyomi spanyol tudásom segitő fószer vette fel a rendelést. Mert ha már honlap-www.lifetenerife.com- és blog-www.lifetenerife.blog.hu- akkor legyen póló is... 

Ezek az apró pozitiv élmények annyira feltöltenek, hogy órákig a hatása alatt voltam. 1. Kommunikáltam 2. megértettük egymást 3. Kedves volt

ÉÉÉÉs ujjongva láttuk meg hogy a Lago Martianez strandon működik a gejzir amire napok óta vadászom, hogy lencsevégre kapjam. Hát persze hogy nincs nálam a gép. Ez egy 10-15 méter magasra feltörő viztömeg a strand medencéjének közepén. Azért telóval a biztonság kedvéért lekapjuk, hátha kiszárad legközelebbre vagy ilyesmi.

Jöttünk, mentünk, még beugrottunk egy ásványos boltba mert lávakőből sosem elég, aztán uzsgyi a buszra. Már rutinos tömegközlekedőknek mondhatom magunkat.Los Realejosban leszálltunk, felmálháztuk magunkat a boltban, buszra vissza, és go haza.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lifetenerife.blog.hu/api/trackback/id/tr3017909899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása